CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 18 May 2011

cik BLOG ;)

hye ! lame dah tak update my BlOG..rindu hehehe
busy lah lately..sekarang free sikit, event pun semua dah settle..alhamdulillah ;)
nak fokus kat LJM je..
urm sekarang ni macam tak selera je nak makan, nape ntah ? 
rasa nak makan tapi bila dah makan rasa nak muntah..
isHH tension !!
membazir je tau..huh ;(
ehh korang nak tau tak cerita pasal pilihan hati saya ?
hehehe
tak nak tau pun aku nak cerita jugak ! hahaha
aku dah lame kot tak contact ngan PUTERA KATAK, dia sihat je..urm dia cakap dia pernah suka kat aku tapi tak nak ngaku..
hah kan dah melepas..apedaa
then pasal my BF lak..aku memang sayang dia lagi tapi dia tak pernah berubah, aku tau aku pun silap tapi jangan lah abaikan aku..aku ni cam melukut di tepi gantang lak
adesHH
aku dah buat keputusan nak tinggalkan dia tapi bukan sebab aku ada orang lain..semuanya kebetulan, saya harap awak paham..mungkin JODOH kita sampai sini je ;(
tipu lah kalau saya tak sedih..
then pasal En.Photographer saya tu pulak..ishh pening lah
dia cakap suka tapi dari dulu tak nak serious ngan aku..
it's up to u..i don't care anymore !
hahaha kejam nya cik FIFIE oi 
lastly pasal ALIFF AZIZ lak..saya dah mula sayang kat awak !
sekejap je kita kenal kan ?
tak sampai sebulan..insyaallah ALLah akan permudahkan segala hal dalam hubungan kita
walaupun kita tak DECLARE lagi tapi awak jaga saya ngan baik, tak merungut pun bila saya marah o merajuk ! thanks sayang ;) 
walaupun saya dah banyak kali mimpi buruk pasal kita, insyaallah JODOH tu milik kita..
doa yang penting.. tak sabar nak jumpa awak ;)
saya tunggu awak !
saya nak bercinta lepas kawin, orang cakap lagi indah !
tak nak dah couple lama2 tapi tak kawin gak ;(
nanti kita mintak restu dari family k ?
saya tunggu awak kat terminal ;) love

0 comments: